• (iOS) Asian Cooking Games: Star Chef koder glitch uthållighet

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder glitch uthållighet ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag gillar verkligen det här spelet. Annonserna är så mycket bättre, jag var på resa och fick annonser för alla områden. Däremot har jag fastnat på Tandoori Palace. Jag är snabb på att klicka på maten men cirkeln som inte har något sätt att förbereda och lagra minst 3 portioner har förstört det roliga med spelet. Tillagningstiden är för lång och antalet boosters som krävs för den tid som behövs för att slutföra nivån är skandalöst. Jag har sällan behövt använda mina boosters men jag gick igenom mina juveler ganska snabbt, för snabbt.

    Nivån går inte ens i snabbaste leverans jag kan göra

    Xa"tr1hnb. Keene nej


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :