• (Android) Popo\u0027s Mine - Idle Mineral Tycoon מרמה עוד אסימונים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Popo\u0027s Mine - Idle Mineral Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Popo\u0027s Mine - Idle Mineral Tycoon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מרמה עוד אסימונים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Popo\u0027s Mine - Idle Mineral Tycoon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    זה בסדר

    משחק מפוצץ

    בינתיים הכל טוב. למרות שזה ממש דומה לטייקון כורים סרק.

    משחק טוב מאוד אבל צריך להיות מצב מרובה שחקנים

    אני סופר שמח :)

    משחק טוב. אהבתי איך אתה מגדיר את זה.

    כֵּיף

    זה בסדר קצת איטי

    ממשק המשתמש לא מתכוונן מספיק בפיקסל 3 xl. אני יכול לראות את תגובת הזהב הכוללת שלי מ-dev. אני אוהב את המשחק עד כה, אבל אדם שלא יכול לראות את כמות הזהב שלי זה מעצבן.

    אני אוהב משחקי סרק והמשחק הזה הוא משחק מאוד מעניין, אני אוהב אותו

    אנטרטיים

    נחמד מאוד. אני אוהב את המוזיקה, המשחק המרגיע והגרפיקה. משחק נחמד מאוד לכל הגילאים.

    אני אוהב את הגרפיקה יותר מ-Idle Miner אבל זה פחות או יותר רק סקין מחדש וזה די באגי בדיוק כמו Idle Miner


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :