• (Android/iOS) Art of War 3: RTS Strategispel fuskar många poäng

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War 3: RTS Strategispel ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War 3: RTS Strategispel IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskar många poäng ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Art of War 3: RTS Strategispel 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    det faktum att du behöver betala pengar för att se vilken karta du spelar och vilken motståndare du spelar är att betala för att vinna, varje rts-spel måste ge alla spelare premium eller nonpremium möjligheten att kontrollera kartan innan matchen börjar, jag har aldrig spela pvp cz mina motståndare brukar ha premium och kan kartan mer än jag. att samla resurser i pvp kan göra att du antingen har en fantastisk fördel eller en riktigt deprimerande nackdel, jag spelar bara 2 spelare vs bot cz det är det enda spelläget som inte inkluderar ptw.

    kul i början. men nej. Vid etapp 23 . du måste uppdatera ditt huvudkontor och det tar fyra dagar fullt och du kan inte uppdatera något annat. Vad. nonsens . Jag kommer att sätta 5-stjärnigt. om du kunde uppdatera två saker eller fler. spelen kommer att bli fantastiska men nej . Och vid steg 22 eller 23. stod det att du måste bygga 6 luftvärn. vilka dumheter jag låser inte upp luftvärnet. Och upproret är 5 eller 6 steg jag inte kommer ihåg är så mycket svårt och jag minns fem gånger jag spelar och jag vet vad jag ska göra själv.

    bra spel men nu provade jag en global fighit och sedan stannade spelet under laddningen och det spelar ingen roll hur många gånger jag stänger och öppnar det igen, det visar samma sida.

    Art Of War 3:เกมกลยุทธ์ทางทหาร ยุทธศาสตร์ qnct

    Om du vill ha som en framtida version av C&C Generals med bara två fraktioner där Confederation är som USA på steroider, är Motståndsrörelsen som Child of China och GLA med utseendet/designen av Kina och med en del av hjärnan och taktiken hos GLA och med undantag för Boosts in the Game och Rushing/Fast Pace Strategy Gameplay så är det som med PVP-spelet och en del av Campaign Mission, men jag rekommenderar fortfarande och spelar/installerar spelet när jag ens känner för att spela det ...

    Vänligen fixa spelet. Jag kan inte spela

    Jag älskar det och jag gillar det verkligen...jag hoppas att vi har ett enklaste sätt att klan och kommunicera vår klan.och enklaste sättet att gå i krig med min klanmedlem och även i världskrigslek med andra spelare..


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :